Retro Refošk
Ponudba je del projekta: Moje znamke.
V sklopu projekta »Moje znamke« se Mercator kot najboljši sosed povezuje z dobavitelji in podpira lokalno gospodarstvo. Pridelovanje in pitje vina je globoko zakoreninjeno v slovenski kulturi, saj že sama slovenska himna v prvi kitici nazdravlja vinski trti. S tem namenom smo se povezali s tradicijo vinarstva in vinogradništva kleti Vinakoper.
V sodelovanju s kletjo Vinakoper smo ob 50-letnici koprskega Refoška na prodajne police postavili omejeno retro edicijo Refoška z geografskim poreklom, ki je sinonim za slovensko kakovost in lokalno povezanost. Med Slovenci to vino slovi za eno najbolj zaželenih vinskih sort na območju Slovenije in je hkrati najbolj prodajano rdeče vino v Sloveniji.
Retro edicija Koprskega Refoška bo obujala spomine na preteklih 50 let in hkrati še naprej povezovala prijatelje ter kulturo pitja vina povzdignilo na novo raven.
Preverite retro edicijo Koprskega Refoška v katalogu
V katalog