Pomoč uporabnikom Pika kartice

Pika Pomoc uporabnikom

Pomoč uporabnikom

Spodaj najdete odgovore na najpogostejša vprašanja, vezana na:

-        Pridobitev in poslovanje s Pika kartico

-        PIN kodo na Pika kartici

-        Virtualni račun

Pika kartice

Kako lahko pridobim modro Pika kartico?

Modro Pika kartico lahko pridobite tako, da izpolnite obrazec Pristopnica za pridobitev bonitetne modre Pika kartice, ki jo lahko prejmete v vseh Mercatorjevih živilskih prodajalnah. Lahko pa jo naročite tudi prek spleta, na povezavi: https://www.mercator.si/pika/pika-kartice/modra-pika/.

Kako lahko pridobim zeleno plačilno-kreditno Pika kartico?

Zeleno plačilno-kreditno Pika kartico lahko pridobite z izpolnitvijo Pristopnice za pridobitev plačilno-kreditne zelene Pika kartice, ki jo prejmete v vseh Mercatorjevih živilskih prodajalnah. Na obrazcu pristopnice morate izpolniti vse potrebne podatke. Status in podatke o zaposlitvi mora izpolniti vaš delodajalec (oddelek plač v vašem podjetju). Samozaposleni, upokojenci in drugi morajo glede na status priložiti ustrezna zahtevana potrdila, navedena na obrazcu. O izdaji plačilno-kreditne Pika kartice odloča komisija po svojem poslovniku.

Kakšni so stroški za zeleno plačilno–kreditno Pika kartico?

Ne zaračunavamo članarine, niti stroškov odobritve. Imetništvo plačilno-kreditne Pika kartice je brezplačno, če mesečna obvestila o obveznostih prejemate na vaš elektronski naslov. Če se odločite za prejem obvestil po navadni pošti, vam zaračunamo strošek 1,50 eur za izdajo papirnega računa.

Kako lahko pridobim zlato Pika kartico?

Zlata plačilno-kreditna Pika kartica je namenjena imetnikom, ki že poslujejo z zeleno Pika kartico, pod posebnimi pogoji. Bonitetno in plačilno-kreditno zlato Pika kartico lahko naročite, če ste že vsaj eno leto imetnik Pika kartice in ste v zadnjih dveh zaključenih bonitetnih obdobjih presegli vrednost nakupov 3.500 EUR ter ste redni plačnik. Vabimo vas, da izpolnite obrazec za pridobitev zlate plačilno-kreditne Pika kartice, ki ga lahko naročite na e-naslovu zlatakartica@mercator.si. Če ustrezate pogojem, vam bomo na domači naslov poslali vse potrebne dokumente za pridobitev zlate Pika kartice.

Izpolnjen obrazec za naročilo skenirajte in ga pošljite na elektronski naslov zlatakartica@mercator.si.

Dodatna in družinska zelena Pika kartica

Dodatna pooblaščena Pika kartica za vse polnoletne člane družine

Dodatno kartico lahko pridobi polnoletna oseba, ki jo lastnik računa Pika kartice pooblasti in omogoči pridobitev. Dodatna kartica glasi na ime pooblaščene osebe, je neprenosljiva in ima svojo številko. Prav tako lahko imetnik dodatne Pika kartice kupuje na obroke v okviru razpoložljivega limita. Dodatna kartica zbira in unovčuje bonitetne pike na istem računu kot njena osnovna kartica.

Z dodatno družinsko Pika kartico lahko kupuje vsa družina

Za družinsko kartico zaprosi imetnik osnovne kartice, ki je tudi nosilec vseh pravic in obveznosti družinske kartice. Kartica ima svojo številko in glasi na imetnikovo ime s pripisom družina. Z dodatno družinsko kartico lahko kupuje vsak prinosnik, tudi mladoletni član družine v okviru razpoložljivega limita. Z družinsko kartico ni mogoče skleniti pogodbe o prodaji blaga na obroke.

Bonitetne pike se med karticami istega računa po vsakem nakupu samodejno seštevajo. Bonitete in ostale ugodnosti so enake pri vseh plačilno-kreditnih karticah. Dodatne plačilno-kreditne kartice se izdajajo le za imetnike plačilno-kreditne Pika kartice (zelene ali zlate), ne izdajajo pa se na gotovinsko, modro Pika kartico ali na začasno Pika kartico.

Kako pridobim dodatno in/ali družinsko Pika kartico?

Imetnik osnovne kartice izpolni pristopnico za dodatno in/ali družinsko Pika kartico, ki jo najde na povezavi: https://www.mercator.si/pika/pika-kartice/zelena-pika/. Izpolnjeno pristopnico pošlje na elektronski naslov info@mercator.si. Za vse obveznosti in stroške, nastale z uporabo dodatnih kartic, je odgovoren imetnik osnovne kartice. Dodatne kartice prenehajo veljati v primeru preklica osnovne kartice ali v primeru smrti imetnika osnovne kartice ali v primeru odpovedi dodatne kartice. 

Izgubil/a sem modro Pika kartico. Kaj moram storiti, da dobim novo?

Če ste izgubili modro bonitetno Pika kartico, lahko pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 20 80, kjer se dogovorite za preklic kartice in izdajo nove. Pošljite e-sporočilo na elektronski naslov: info@mercator.si in navedite čimbolj točne osebne podatke z vaše izgubljene modre kartice. Le tako vam bomo lahko izdali nadomestno modro kartico, ki bo imela stanje predhodno zbranih pik.

Izgubil/a sem zeleno /zlato Pika kartico. Kaj moram storiti, da dobim novo?

V primeru izgube zelene ali zlate plačilno-kreditne Pika kartice nemudoma pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 20 80, ki je na voljo 24h na dan, in prekličite izgubljeno Pika kartico, da ne bo prišlo do zlorabe kartice. Na e-naslovu info@mercator.si izgubo še potrdite in hkrati zaprosite za izdajo nove kartice.

Želim povišati ali znižati limit zelene ali zlate Pika kartice. Kaj moram storiti za povišanje ali znižanje limita?

Za spremembo višine limita za zeleno ali zlato Pika kartico pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 20 80 in v primeru, da izpolnjujete vse pogoje, vam spremembo izvedemo takoj. Lahko pa pošljete tudi pisno zahtevo na e-naslov info@mercator.si, na katero vam bomo odgovorili takoj, ko bo mogoče.

Za povišanje ali znižanje limita Pika kartice mora vedno zaprositi osnovni imetnik kartice.

Pred kratkim sem spremenil/a priimek in se preselil/a. Kako lahko spremenim svoje podatke?

Modra Pika kartica: Za spremembo osebnih podatkov lahko pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 20 80 ali pošljete e-sporočilo na elektronski naslov: info@mercator.si.

Zelena ali zlata Pika kartica: Za spremembo osebnih podatkov morate poslati e-sporočilo na elektronski naslov info@mercator.si. V primeru spremembe priimka ali stalnega naslova, mora imetnik osnovne kartice priložiti tudi kopijo nove osebne izkaznice.

Ob spremembi vedno navedite številko vaše Pika kartice, ki je navedena na sprednji strani Pika kartice.

Kje lahko zbiram in unovčujem pridobljene pike?

V vseh Mercatorjevih živilskih in franšiznih prodajalnah in pri Pika partnerjih objavljenih na spletni strani https://www.mercator.si/pika/partnerji/ zbirate bonitetne pike v razmerju 1 eur = 1 pika in unovčujete zbrane pike po bonitetni lestvici.

Kje lahko opravim nakup z zeleno ali zlato kreditno-plačilno Pika kartico?

Nakup s Pika kartico lahko opravite v vseh Mercatorjevih živilskih in franšiznih prodajalnah, v Spletni trgovini Mercator Online ter v poslovalnicah pri naslednjih Pika partnerjih:

  • Intersport
  • Kompas
  • M holidays
  • DZS
  • ART Optika
  • Restavracija Angel Kaval Group
  • Terme Dobrna.

S plačilno-kreditno kartico, ki ustreza pogojem za tovrstni nakup, lahko opravite nakup na obroke na naslednjih prodajnih mestih:

  • v vseh Mercatorjevih živilskih prodajalnah (velja za živila in neživilske izdelke),
  • v Hipermarketih in Supermarketih za programe galanterije in kozmetike, tehnike, tekstila in živil,
  • pri partnerjih v sistemu Pika kartice, kjer veljajo enaki ali posebni pogoji, objavljeni na njihovih prodajnih mestih,
  • v M holidays in Kompas,
  • v izbranih franšiznih prodajalnah (velja za živila in neživilske izdelke).

Kakšni so pogoji za nakup na obroke?

Najnižji znesek nakupa blaga na obroke je 100 EUR. Najnižji znesek obroka do 12 obrokov je 20 EUR. Nad 12 in maksimalno 24 obrokov je najnižji znesek obroka 40 eur. Maksimalni znesek vseh nakupov na obroke je 12-kratnik mesečnega limita oziroma največ 10.000 EUR neodplačanih Pika obveznosti. Maksimalno število nakupov na obroke je 10. Pogodbo za nakup na obroke lahko sklenejo imetniki, ki s Pika kartico poslujejo več mesecev od izdaje kartice, so opravili vsaj eno plačilo obveznosti, v trenutku nakupa nimajo dolgov in ne presegajo omejitev nakupov na obroke.

Nakup na obroke je v celoti brezplačen - izdajatelj vam ne bo zaračunaval nobenih obresti ali kakršnihkoli drugih stroškov. Pri obročnem odplačevanju bonitetne pike prejmete le za prvi obrok, ki mora biti višji ali enak naslednjim obrokom.

Več na https://www.mercator.si/pika/obrocno-odplacevanje/.

Vsak mesec mi za poslani obračun v papirni obliki zaračunate 1,50 €. Kaj lahko naredim, da mi teh stroškov ne boste več zaračunali?

Stroške obračuna zaračunamo le za pošiljanje obračuna v papirni obliki po pošti. Če se registrirate na portalu Moja Pika in označite, da želite prejemati mesečni obračun samo po elektronski pošti, tega stroška ne boste imeli. Z enkratno registracijo, kjer vnesete svoje podatke in številko Pika kartice, boste ob vsakokratni prijavi imeli pregled nad vašim poslovanjem: osebnimi podatki, podatki o kartici, transakcijami nakupa, stanjem pik in ostalimi ugodnostmi, ki vas čakajo na vaši Pika kartici.

Registrirajte se v portal Moja Pika: https://www.mercator.si/user/prijava/

Kako postopati v primeru reklamacije?

V primeru reklamacije, bodisi za pripis pik bodisi za drugo finančno transakcijo, vas prosimo, da se zglasite v prodajalni, kjer ste opravili nakup. V prodajalni bodo preverili za kakšno napako gre, oziroma ali ste res upravičeni do pik in sprožili ustrezen postopek.

Slišal sem, da posebne ugodnosti prejemajo zgolj imetniki, ki so oddali svojo privolitev za neposredno in ciljno trženje? Bojim, se da bi bili moji osebni podatki s Pika kartice zlorabljeni.

V Mercatorju vedno spoštujemo zasebnost naših strank, zato zagotavljamo, da z vašimi osebnimi podatki ravnamo odgovorno, pazljivo in skladno z veljavno zakonodajo ter našimi strogimi internimi pravili družbe. Tako se Mercator d.o.o., izdajatelj Pika kartice, zavezuje, na podlagi zakona vedno obdelujemo le tiste osebne podatke, ki so bili posredovani za namen poslovanja Pika kartice, da lahko zagotovimo ugodnosti in ponudbe, ki so namenjene vam osebno. Če želite kupone in akcije, ki so pisane vam na kožo nam in prilagojene samo vam, nam podajte svojo privolitev. 

Ali lahko dam naknadno privolitev in kako?

To lahko preprosto storite z obrazcem, ki ga najdete tukaj: https://www.mercator.si/pika/splosni-pogoji-in-pravila/. Podpisan obrazec nam lahko pošljete na naš naslov ali ga oddate v najbližji poslovalnici. Lahko pa ga tudi skenirate ter pošljete na info@mercator.si. S klicem na brezplačno telefonsko številko 080 20 80 lahko preverite ali ste privolitev v preteklosti že oddali. Registrirani uporabniki pa lahko privolitev oddajo prek portala Moja Pika.

Zakaj je pomembno, da dam tudi podatek e-mail in / ali GSM?

Da boste vedno in redno obveščeni o vseh ponudbah in akcijah, nam zaupajte svojo telefonsko številko in elektronski naslov. Posebne ponudbe ali kupone redno pošiljamo samo prek sms-a ali elektronskega sporočila, zato bodite deležni posebnih ponudb tudi vi. Vašo telefonsko številko in elektronski naslov nam sporočite na info@mercator.si, ali pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 20 80 ali podatek vnesite prek portala Moja Pika.

pin koda

Kaj je PIN koda?

Osebna številka ali PIN koda je standardni varnostni element za plačilne kartične sheme.

Zakaj se PIN koda uporablja?

PIN koda omogoča predvsem večjo varnost imetnikom plačilno-kreditne kartice pred možnostmi zlorabe. Vsi, ki so že imeli izkušnjo zlorabe katerekoli plačilne kartice, gotovo poznajo prednosti PIN kode, ki jo pozna zgolj njen uporabnik, seveda pa je ne sme hraniti v bližini kartice.

Kdaj se uporablja?

PIN koda je namenjena imetnikom zelene ali zlate plačilno-kreditne Pika kartice pri nakupih na odlog nad vključno 50 EUR in pri Pika nakupih na obroke.

Kdaj vnos PIN kode ni potreben?

  • za pripis pik ali unovčenje pik,
  • za nakup z eboni,
  • za nakupe v spletni trgovini 
  • za poravnavo obveznosti (zelena ali zlata Pika kartica),
  • nakupe na odlog do 50 EUR*,
  • pri plačilu s Piko na telefonu (ne glede na znesek)**.

*Izjema: pri ponavljajočih transakcijah do 50 EUR ali po menjavi PIN kode.

** V primeru brezstične identifikacije Pika kartice preko mobilnega telefona veljajo enaka pravila kot pri fizični kartici.

Kako lahko zamenjam PIN kodo?

  • Preko odzivnika na telefonski številki 080 20 80 vpišete 16-mestno številko svoje PIKA kartice, vpišete veljavno PIN kodo, nato pa še novo PIN kodo, ki jo predlagate sami, brez stroškov. Pred menjavo se izvede ujemanje številke telefona s kontaktnimi podatki vaše Pika kartice.
  • V primeru pozabljene trenutno veljavne PIN kode, lahko preko odzivnika (z vnosom številke Pika kartice in kontaktnega telefona vaše Pika kartice) ali v pogovoru z operaterjem naročite tudi novo. Prejeli jo boste po pošti, strošek obvestila s PIN kodo je 2 EUR.
  • Zamenjavo PIN kode na predlog imetnika kartice ali v primeru pozabljene PIN kode lahko opravite na spletu brez stroškov preko aplikacije Moj M ali portala Moja Pika (pri tem je zahtevano geslo profila Moja Pika).

Kako hitro po zamenjavi PIN kode lahko uporabim novo?

Nova PIN koda je v sistemu zavedena po 5 minutah od zamenjave, aktivirali pa jo boste s prvim nakupom, kjer boste prvič vtipkali novo PIN kodo (ne glede na to, na kakšen način ste jo zamenjali).

Kaj pa, če ne želim uporabljati  PIN kode?

Če ne želite uporabljati PIN kode, morate nakup poravnati z drugimi plačilnimi sredstvi, torej z gotovino, bančnimi karticami ali z darilno kartico. Za pripis pik ali unovčenje pik se PIN koda ne zahteva.
PIN koda tudi ni zahtevana pri nakupu s Piko na telefonu.  Na svoj mobilni telefon si naložite aplikacijo Moj M, povežete jo s svojo Pika kartico in pred vsakim nakupom nad 50 EUR se bo generirala varnostna QR kodo, ki že danes nadomešča PIN kodo.

Kaj, če sem PIN kodo pozabil/a, izgubil/a? Ali potem ne bom mogel/mogla opraviti nakupa s Pika kartico?

Za dnevni nakup s kartico pod 50 EUR se PIN koda ne zahteva. Za nakup nad 50 EUR pa morate za plačilo računa uporabiti drugo plačilno sredstvo. V tem primeru se vam bodo pike na vašo Pika kartico pripisale kot običajno.

Ali lahko opravim dva nakupa enega za drugim za manj kot 50 EUR brez uporabe PIN kode?

Brez uporabe PIN kode lahko opravite dva nakupa enega za drugim, vsakega za manj kot 50 EUR.

Kako nakup odslej opravim brezstično s telefonom?

  • Za nakupe do 50 EUR kartico zgolj prislonite na POS terminal (brez odprte aplikacije Moj M)
  • Za nakupe nad 50 EUR vnesite PIN kodo Pika kartice, ali plačajte preko Pike na telefonu tako, da pokažete QR kodo na blagajni.

Kaj pa starejši, ki jim je težko osvojiti novosti?

PIN koda je standardni varnostni element za plačilne kartične sheme, ki so dovolj razširjene tudi med starejšimi. Podobno je pri dvigu gotovine na bančnih avtomatih. Nova NFC tehnologija pa omogoča tudi manjše nakupe (pod 50 EUR) brez PIN kode, kar je za povprečen nakup sprejemljiva možnost.
Dejstvo, da je uporaba plačilno-kreditne Pika kartice s PIN kodo bolj varna, bo gotovo prepričalo tiste kupce, ki do zdaj niso želeli imeti plačilno-kreditne Pika kartice zaradi možnega tveganja zlorabe.

Kaj pa, če izgubim kartico, dobim z novo kartico tudi novo PIN kodo?

PIN koda se z menjavo kartice ne menja. Nova kartica, ki je izdana kot zamenjava izgubljene kartice, uporablja isto PIN kodo kot izgubljena kartica.

Kako sem prejel PIN kodo?

PIN kodo ste imetniki zelene ali zlate Pika kartice ob uvedbi prejeli v mesečnem obračunu ali v posebni direktni pošti. PIN koda je navedena tudi na dopisu, ki ga prejmete z novo kartico (velja za prosilce kartice, ki Pika kartice še nimajo).

 

virtualni račun

Kaj je virtualni račun?

Virtualni račun je elektronska oblika računa, ki ga kupec prejme na svoj telefon ali portal Moja Pika v PDF obliki ob koncu plačila za svoj nakup. Elektronski račun, ki ga prejme uporabnik mobilne aplikacije Moj M, je identičen računu v papirni obliki.

Kako deluje virtualni račun?

Imetnik kartice mora na svoj pametni telefon naložiti aplikacijo Moj M, ustvariti profil, nanj povezati svojo Pika kartico, jo aktivirati za plačevanje s telefonom ter vklopiti virtualni račun. Ko kupec opravi plačilo nakupa ali pripis pik s Pika kartico na telefonu, namesto papirnatega računa prejme virtualni račun.

Ko uporabnik prejme virtualni račun ob nakupu na svoj telefon, se mu na ekranu pojavi ikona potisnega sporočila. S klikom na POGLEJ RAČUN, se mu odpre PDF račun za nakup. Virtualni račun najde tudi v razdelku Transakcije pod ikono Pika.

Uporabnik ob nakupu prejme potisno sporočilo (Push notification) virtualnega računa samo, če ima v svojih nastavitvah pametnega telefona omogočena potisna sporočila. Nekateri uporabniki imajo to onemogočeno, saj jim to omogoča njihov operater. V primeru, da uporabnik ne dobi potisnega sporočila, mora vklop/izklop potisnih sporočil preveriti na svojem telefonu ali pri svojem operaterju. Ne glede na to nastavitev pa virtualni račun najde v razdelku Transakcije.

Nastavitev storitve virtualnega računa v aplikaciji Moj M

  • Uporabnik mora klikniti na ikono Pika, kjer vidi podatke o svoji Pika kartici, nato pa na znak za nastavitve ali pa na razdelek Nastavitve Pike na telefonu.
  • Ob kliku se odpre okno, kjer uporabnik izbere nastavitev prejemanja računa za nakup.
  • Pogoj za te nastavitve je na profil povezana in na telefonu aktivirana Pika kartica znotraj aplikacije Moj M.

Arhiv virtualnih računov

  • Vsi računi za zadnjih 30 dni se prikazujejo v aplikaciji Moj M, uporabnik jih najde pod ikono Pika, razdelek Transakcije. Uporabnik klikne na ikono Pika, kjer vidi podatke svoje Pika kartice, nato klikne na TRANSAKCIJE.
  • Ko uporabnik klikne na TRANSAKCIJE, se odpre okno, kjer so navedene transakcije in vsi virtualni računi za zadnjih 30 dni. S klikom na Prikaži račun pri posamezni transakciji, se odpre PDF račun te transakcije.
  • Pregled virtualnih računov za zadnjih 30 dni je tudi na spletu znotraj portala Moja Pika, razdelek Transakcije.
  • OPOZORILO: Če želi uporabnik imeti shranjene račune dlje od zadnjih 30 dni, mora za hrambo poskrbeti sam, in sicer tako, da si jih prenese na svoj pametni telefon ali na računalnik.

Nazaj na stran Povezujemo najboljše

Nazaj