Zelena Pika kartica

Mercator Pika Zelena Pika Header

Plačilno-kreditna zelena Pika

Pika po vasi meri zelena pika

Z zeleno Pika kartico nakupujte ugodneje in si zagotovite odličen pregled in mesečnimi stroški. Brez skritih stroškov in provizij!

Prenesi pristopno izjavo

Zelena Pika kartica

Zelena Pika kartica je plačilno-kreditna kartica in kartica zvestobe obenem. Z njo lahko torej poleg zbiranja pik tudi plačujete in nakupujete na obroke. Brez članarin, provizij ali drugih skritih stroškov!

Preprosta uporaba

Zelena Pika kartica je odlična rešitev, če si želite poenostaviti življenje in še prihraniti. Z njo lahko plačujete (tudi obročno), koristite ekskluzivne Pika ugodnosti in zbirate Pike. Vaše nakupe poravnate enkrat mesečno.

Kartico lahko uporabljate v vseh Mercatorjevih prodajalnah in M Tehniki ter v naših franšiznih trgovinah. Naročite lahko tudi dodatne kartice, za lažji in boljši pregled nad družinskim proračunom pa je tu še družinska zelena Pika kartica.

Prednosti in ugodnosti

  • Račun plačate šele naslednji mesec
  • Nakup na 12 (živilske trgovine) ali 24 obrokov (v M Tehnika)
  • Vse brez obresti, stroškov članarine in stroškov poslovanja
  • Možnost poravnave obveznosti na prodajnem mestu brez provizije
  • Možnost plačevanja s Piko na telefonu
  • Možnost dodatne kartice
  • 1 EUR = 1 pika. Zbrane pike lahko unovčite za prihranke in popuste.
  • Dodatne pike na določene kategorije ali blagovne znamke ter ekskluzivni Pika prihranek ob nakupu iz širokega nabora izdelkov.

Kako do zelene Pika kartice?

Prošnjo za pridobitev zelene Pika kartice lahko dobite na prodajnem mestu ali na teh spletnih straneh. Pogoj za pridobitev je, da je vaš razpoložljiv mesečni dohodek po odštetih bančnih obveznostih (npr. kreditih) višji od zakonsko določenega minimalnega dohodka (sedaj določen v višini 710 evrov) in da imate vsaj 2 leti delovne dobe ali poln status upokojenca.

Izpolnjeno in podpisano pristopnico pošljite na naslov: Mercator d.o.o., Kontaktni center Mercator, Dunajska cesta 107, 1000 Ljubljana. Izdelano Pika kartico vam bomo poslali na vaš naslov v 3 - 5 dneh po prejetju popolne in podpisane vloge ter podpisanih Splošnih določil za izdajanje in uporabo.

Plačilo mesečnih obveznosti

Enkrat mesečno vam bomo po pošti ali elektronsko (vaša izbira) poslali pregled porabe na vaši kartici. Mesečni račun za zeleno Pika kartico lahko brez provizije poravnate v vseh živilskih prodajalnah Mercator, s plačilnim nalogom (UPN) ali preko direktne obremenitve.

Zelena Pika kartica ima mesečni limit nakupov. Ta se obnovi oziroma sprosti po knjiženi poravnavi mesečnih obveznosti. V primeru dodatnih - pooblaščenih in družinskih Pika kartic - je limit vezan tako na nosilno kartico kot tudi na vsako posamezno kartico.

Po nekaj mesecih poslovanja lahko v dogovoru z referentom na brezplačni telefonski številki 080 20 80 sami predlagate višino svojega limita nakupov.

Brezobrestna obročna plačila

Z zeleno Pika kartico lahko izkoristite tudi možnost brezobrestnega obročnega plačila do 12 obrokov v hipermarketih, supermarketih in specializiranih prodajalnah za programe kozmetike, tekstila, tehnike, galanterije, izdelkov za gospodinjstvo in igrač. V vseh specializiranih prodajalnah M Tehnike pa lahko izberete plačilo v do 24 obrokih.

Pogodbo za obročno odplačilo do 12 obrokov lahko sklenete po 2 mesecih rednega poslovanja, nad 12 obrokov pa po 4 mesecih rednega poslovanja s Pika kartico.

Bonitetne pike prejmete samo za znesek prvega obroka. Brezobrestno obročno odplačevanje pa ni možno z družinsko plačilno-kreditno Pika kartico.

Dodatne plačilno-kreditne kartice

Samo imetniki zelene Pika kartice lahko zaprosijo za dodatne kartice: za kartico za pooblaščeno osebo ali za družinsko kartico.

Imetnik osnovne kartice mora za dodatne kartice zaprositi pisno. Ob tem lahko omeji uporabo limita dodatnih kartic. Za vse obveznosti in stroške, nastale z uporabo dodatnih kartic, je odgovoren imetnik osnovne kartice.

Bonitetne pike se med karticami istega računa po vsakem nakupu samodejno seštevajo. Bonitete in ostale ugodnosti so enake pri vseh plačilno-kreditnih karticah.

Dodatna kartica za pooblaščeno osebo

Dodatno kartico lahko pridobi druga polnoletna oseba. Dodatna kartica se glasi na ime pooblaščene osebe, je neprenosljiva in ima svojo številko.

Dodatna družinska kartica

Za družinsko kartico zaprosi imetnik osnovne kartice, ki je tudi nosilec vseh pravic in obveznosti družinske kartice. Kartica ima svojo številko, izdana pa je na imetnikovo ime s pripisom »družina«. Z družinsko kartico ni mogoče skleniti pogodbe o prodaji blaga na obroke. 

Izpolnjen in podpisan obrazec za dodatno kartico za pooblaščeno osebo ali dodatno družinsko kartico pošljite na naslov: Mercator d.o.o., Kontaktni center Mercator, Dunajska cesta 107, 1000 Ljubljana.

Stroški poslovanja plačilno-kreditne Pika kartice  
Strošek prvega ali tretjega opomina 3,5 EUR
Strošek drugega ali četrtega opomina 2 EUR
Strošek vračila preplačila 1,5 EUR
Strošek za eno dokazilo o nakupu 0,8 EUR
Strošek neupravičene reklamacije  1,5 EUR
Strošek predčasne zamenjave kartice 4 EUR
Preklic posamezne kartice zaradi neporavnanega dolga 5 EUR

Tiskano obvestilo o obveznostih

2,5 EUR

Strošek kopije obvestila o obveznostih 3 EUR
Strošek PIN-a 2 EUR

Skladno z Obligacijskim zakonikom (288. člen) se s prejetim plačilom najprej poplačajo vsi stroški, nato zamudne obresti (natekle do dne plačila), v preostanku pa glavnica.

Strošek opomina se zaračuna v primeru zamude plačila in ne presega dejanskih stroškov izdelave in pošiljanja opomina. Skladno z ZVPot-1 so zaračunani stroški opomina sorazmerni z dejanskimi stroški izdelave in pošiljanja opomina in ne presegajo višine zamudnih obresti.

Strošek obvestila v papirni obliki 2,50 EUR se ne zaračuna za elektronsko dostavo obvestila ali kadar potrošnik nima obveznosti iz naslova nakupov v preteklem obdobju, obrokov nakupa, zamudnih obresti, stroškov poslovanja oziroma stanje dolga ali preplačil iz preteklega obdobja ne presega 2,00 EUR.

Za brezplačno prejemanje obračuna se prijavite v portal Moja Pika in v njem označite prejemanje obračuna v portal oziroma po e-pošti. Zahtevo lahko posredujete tudi na info@mercator.si.

Strošek PIN-a zaračunamo v primeru, če imetnik Pika kartice izgubi ali pozabi obstoječi PIN, novi pa je poslan po navadni pošti.

Strošek izgube, kraje ali predčasne zamenjave kartice se lahko nadomesti z unovčitvijo 100 pik, kadar to imetnik plačilne Pika kartice pisno zahteva.