Splošni pogoji in pravila
Splošni pogoji in pravila
Enostavno poslovanje
Sedaj lahko prihranite na vsakem koraku! Pika kartica je povsem enostavna za uporabo, obenem pa vam prinaša mnogo ugodnosti, ki se povsem prilagajajo vašim nakupovalnim potrebam in navadam.
Splošna določila
Podrobnejša določila poslovanja s plačilno-kreditnimi Pika karticami (zelena in zlata Pika kartica) so opredeljena v dokumentu.
Ste uporabnik Pika kartice in si želite ugodnosti, ki so prilagojene samo vam, pa še niste oddali privolitve?
Če še niste med njimi, je možnost tukaj:
- z izpisom obrazca izjave imetnika Pika kartice ali s klikom na portal Moja Pika (za registrirane uporabnike) ujemite svoje ugodnosti!
Tako se boste pridružili zadovoljnim imetnikom Pika kartice, ki so privolitev že oddali in prejemajo ugodnosti, ki so jim pisane na kožo. S tem, ko dovoljujete, da Mercator obdeluje podatke o vaših nakupnih navadah, ste deležni dodatnih popustov, kuponov ter ostalih posebnih ponudb, ki jih je iz meseca v mesec več. Pohitite in ujemite svoje ugodnosti.
Preklic kartice
Izgubo ali krajo plačilno-kreditne Pika kartice sporočite takoj:
- preko telefona na 080 20 80 (brezplačna tel. št.) ali 0038615601850, če kličete iz tujine
- preko elektronske pošte na info@mercator.si
- pisno na naslov: Poslovni sistem Mercator d.o.o., Kontaktni center Mercator, Dunajska cesta 107, 1000 Ljubljana, s čimer potrdite preklic ter naročite predčasno zamenjavo kartice.
Sprememba podatkov
Imetnik Pika kartice lahko svoje podatke spremeni z obrazcem za spremembe ali ustreznim dopisom, na katerega poleg svojih osebnih podatkov navede spremembe in številko svoje Pika kartice. Ob spremembi priimka na naš naslov pošljite pisno izjavo in prerezano Pika kartico.
Natisnite si obrazec za spremembo podatkov.
Izpolnjen obrazec oz. dopis o spremembi podatkov posredujte:
- na naslov: Poslovni sistem Mercator d.o.o., Kontaktni center Mercator, Dunajska cesta 107, 1000 Ljubljana ali
- na e-mail info@mercator.si.
Spremembe lahko imetnik opravi tudi prek portala Moja Pika, ki za registrirane uporabnike omogoča pregled in spreminjanje osebnih podatkov in limita ter pregled nad zgodovino nakupov.
Stroški poslovanja plačilno-kreditne Pika kartice
Strošek prvega ali tretjega opomina | 3,5 EUR |
Strošek drugega ali četrtega opomina | 2 EUR |
Strošek vračila preplačila | 1,5 EUR |
Strošek za eno dokazilo o nakupu | 0,8 EUR |
Strošek neupravičene reklamacije | 1,5 EUR |
Strošek predčasne zamenjave kartice | 4 EUR |
Preklic posamezne kartice zaradi neporavnanega dolga | 5 EUR |
Tiskano obvestilo o obveznostih |
2,5 EUR |
Strošek kopije obvestila o obveznostih | 3 EUR |
Strošek PIN-a | 2 EUR |
Skladno z Obligacijskim zakonikom (288. člen) se s prejetim plačilom najprej poplačajo vsi stroški, nato zamudne obresti (natekle do dne plačila), v preostanku pa glavnica.
Strošek opomina se zaračuna v primeru zamude plačila in ne presega dejanskih stroškov izdelave in pošiljanja opomina. Skladno z ZVPot-1 so zaračunani stroški opomina sorazmerni z dejanskimi stroški izdelave in pošiljanja opomina in ne presegajo višine zamudnih obresti.
Strošek obvestila v papirni obliki 2,50 EUR se ne zaračuna za elektronsko dostavo obvestila ali kadar potrošnik nima obveznosti iz naslova nakupov v preteklem obdobju, obrokov nakupa, zamudnih obresti, stroškov poslovanja oziroma stanje dolga ali preplačil iz preteklega obdobja ne presega 2,00 EUR.
Za brezplačno prejemanje obračuna se prijavite v portal Moja Pika in v njem označite prejemanje obračuna v portal oziroma po e-pošti. Zahtevo lahko posredujete tudi na info@mercator.si.
Strošek PIN-a zaračunamo v primeru, če imetnik Pika kartice izgubi ali pozabi obstoječi PIN, novi pa je poslan po navadni pošti.
Strošek izgube, kraje ali predčasne zamenjave kartice se lahko nadomesti z unovčitvijo 100 pik, kadar to imetnik Pika kartice pisno zahteva.
Stroški poslovanja bonitetne modre Pika kartice
Strošek predčasne zamenjave kartice 100 pik